Un Nou Inceput!

A sosit vreamea unui nou inceput,multe s.au schimbat dupa ce am fost admis la facultate,am plecat de langa familie,de langa iubita mea,de langa cunoscuti,de langa prieteni.Totul este greu la inceput deoarece m.am trezit singur intr.o lume noua pe care nu o cunosteam si inca nu o cunosc,totul e greu.Nu e deloc placut sa fi departe de cei dragi si de cei care ii iubesti,Dar trebuie sa fiu puternic asa am invatat,peste toate poti trece daca esti puternic.

Imi e greu sa fiu departe de iubita mea,e un sentiment urat cand pe strada zaresti un cuplu care sse tine de mana,un altul care se sarut sau se imbratiseaza,si nu poti sa iti ti in brate persoana pe care o iubesti.Imi este atat de dor de ea ,cateodata imi vine sa o iau pe jos pentru a ajunge la ea.O relatie la distanta se tine foarte greu dar daca stii sa lupti si important este sa sti pentru ce lupti,daca fata care te asteapta cu bratele deschise te iubeste si tine la tine,atunci se merita tot sacrificiul,toate noptile nedormite,toate zilele in care te gandesti la ea si incepi sa plangi,se merita totul pentru a fi din nou langa ea.Si eu acum tot ce vreau e sa fiu acolo langa ea si sa o strang in brate si sa ii soptesc la ureche cat de mult o iubesc,imi doresc dar nu pot fi acolo,dar curand voi fi si atunci o sa fim cei mai fericiti.

E greu cand esti singur intr.un loc in care nu ai pe nimeni care sa te sprijine,dar cu toate astea trebuie sa mergem mai departe si sa luptam pt ceea ce ne dorim,numai asa o sa ajungem undeva.

P.S.

Pentru cei care se cred ca sunt perfecti si au dreptate in toate si se cred mai presus de altii,le zic sa se mai gandeasca o data………

Si pe tine Liviuta Te Iubesc……

Lasă un comentariu