Si asta este sfarsitul!!!:(

Ieri a fost o zi plina de sentimente nostalgice,si o atmosfera incarcata cu multe emotii.

Ne.am luat ramas bun de la colegi de la profesori,o ultima zi in care am spus ca suntem liceeni.Cu to ate aceste festivitatea de premiere a fost una deosebit de fascinanta.Unii dintre colegi au  lasat sa se vada si sentimentele asadar izbucnind in plans,o lacrima o imbratisare de ramas bun.Cu toate ca nu am fost noi ce mai unit colegi,am stiut sa fim unul langa altu la greu.

Cu greu imi vine sa cred ca toti ani de liceu au trecut,si care au lasat in urma doar amintiri bune cat si rele,peste ani ne vom aminti toate acestea cu drag,mai ales cand luam cate o nota mica si cu toate nu plangeam sau stateam suparati,din contra radeam si ziceam „prin asta nu am mai trecut eu”:))

Acum fiecare dintre noi o sa isi urmeze propriul drum in viata,dar  vreau sa le spun un singur lucru sa nu uite niciodata prieteniile legate in acesti 4 ani de liceu.

                                                                     Impreuna cu colegii si cei mai buni prieteni

O SA IMI FIE DOR DE VOI:*

Lasă un răspuns

